بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


طعنه قلعه نویی به رویانیان سوژه داغ فوتبالی ها!

امیر قلعه نویی قبل از بازی با ذوب آهن در جمله ای معنی دار که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را هدف قرارمی داد در تشریح اینکه چرا هوا آلوده است گفت:« این هم آخر و عاقبت بنزین قلابی است دیگر!» شاید در ابتدا هیچ کس تصور نمی کرد که منظور امیر قلعه نویی چیست اما وقتی کنکاش به عمل آمد همه فهمیدند که منظور امیر قلعه نویی شخص رویانیان بوده و او مدیریت آقای سردار را در ستاد سوخت به نقد کشیده است. طعنه های امیر قلعه نویی به رویانیان با کمی تاخیر به سوژه داغی میان اهالی فوتبال تبدیل شده است و درباره اینکه امیر با چه زرنگی خاصی رویانیان را زیر سوال برده این روزها حرف های زیادی در محافل ورزشی می شنویم. البته علی فتح الله زاده هم سکوت نکرده و در اظهارنظری جالب گفته:« از طعنه امیر به رویانیان عشق کردم!» حالا باید منتظر دفاعیه بلند و بالای سردار از مدیریتش در ستاد سوخت بود. آیا رویانیان جواب امیر قلعه نویی و علی فتح الله زاده را می دهد یا اینکه سردار جواب دادن به آبی ها را به بعد از بازی با نفت تهران موکول می کند؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 18 / 10 / 1391برچسب:امیر قلعه نویی,رویانیان,مدیریت سوخت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com